Born To Make You Happy

Tjaa! Idag äre då fredag, veckans skönaste dag, ofta iaf! ;) Jag är
så jävla glad igen! :D Så oootroligt glad! Allt går så jävla bra!
Idag så har jag ju då vart i skolan, vilken har rullat på sköönt även
fast denna dagen är någon av de värsta på hela veckan....
Började med 1,5h NO med lite miljöarbete, sen vare dags för
engelska följt av SO och en suur och seeg engelska lärare som
lackade på mej -.- Efter SOn, ääntligen lunch! Nachos! alltid nått
som livar upp en seeg grå skolvecka x) hah! Sen vare trååååååkig
matte i en timme följt av 2 timmar Hemkunskap, vi gjorde nån paj
som blev ganska äcklig :P haha! Sen drogs det hem till mor och
städades på övervåningen, sen käka vi, tacos självklart, -.-'
Sen pratade jag lite med världens bästa kusin a.k.a Amanda/Watta
och vi bestämde oss för att åka till edsberg och mysa med några
fler, allt slutade med att amanda dissade oss och gick till sin andra
kompis och åkte till stan :( Och vi andra, jag, ammie, anton, natti, bea, linnea,
elin och jossan drog till vattnet vid edsbergslott. VI satt och åt av
ammies kladdkaka och elins chokladbollar och tog massvis med
fiina och härliga bilder! xP haha! dock, så måste jag ju få säga R.I.P
till jossans kameras zoom :( Den slutade fungera :/ Menmen sen
åkte vi hem tidigt för tjejerna ska till Grönan som V.I.Ps imorn! ;)
haha! Så nu är jag hemma och tar det lugnt framför datorn...
Lite tråkigt, men sånt får man leva med ibland! Imorrn så ska jag till
ett "Mongolian steakhouse" med Anton och tävla om vem som kan
äta mest sushi från buffén ! hahah! :P jag ska vinna! x) sen på kvällen
idk what to do, men förhoppningsvis kompisstund! :P Bara så ni vet
så ska jag faktiskt ta och lägga upp massvis med bilder också,
så fort jag får dom från jossan kommer de! ;) Tjaaz! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0