Breakin' Dishes

Tjaaa! ;) Läängtar till imorrn, om du vet vrf så känneru mej bra ;)
haha. Idag har jag varit i skolan som alla onsdagar... Började skolan
med lite härlig spanska, följt av NO där jag bara hade typ 10 min lektion,
resten gick åt till att vara på utvecklingssamtal, vilket faktiskt gick skiit...
2 min gick åt hur det går i skolan och 28 minuter till hur jag ska uppföra
mej... -.-' Sen hade jag musik, där vi som inte gjort ett prov fick gå och
plugga till provet. Sedan lunch som var köttbullar och makaroner, faktiskt
ganska gott :) Sen hade jag lite matte (?) och under matten hade jag
muntliga nationella i matten. Det gick väl sådär, får väl hoppas han tyckte
det gick bra =D Efter det en kvart matte kvar och sedan vare dags att göra
musikprovet. Sen vare slut med skolan för idag... Eller?? När jag kom
hem fick jag plugga lite so, sen skulle jag dra tillbaka till skolan med mor
min och hälsa på klassen. Vi skulle ha klassmöte om klassresa, ochden
ledde till att vi ska åka till bodaborg och övernatta på nått vildmarkshoptell x)
ska bli fett kul iaf! =D Och nu har jag kommit hem igen, och jag ska nog
plugga lite till mitt uppskjutna islamprov som jag har klockan16:30 imorrn,
då alla andra har slutat -.- Sen blire troligen någon kul middag med några
kompisar =) Men nu så har jag berättat om min dag och kommande dag,
´tjaaz! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0