Nötkladder-kolarkakor

haha! ;) Jag kom på att jag måste ju lägga upp mitt, mattes och antons
fina mästerverk/bakverk vi gjorde och kom på i lördags om jag minns
rätt! ;) Haha!

Här är receptet till:
Nötkladder-kolarkakor

Myyyycket
socker
Lite mindre Vaniljsocker
1 ägg
1-500 tsk citronsaft
Jäävligt mycket mjöl (Vi tänkte göra bullar, men mjölet räckte inte)
1 fin tetra pack med 2 dl volym Grädde
Och lite av "den här rackarn" Vilket betyder bakpulver och blev ca en halv
burk

Där har ni receptet till våra välidigt konstigt nog goda
muffins/kakor/nått annorlunda. =S Iafiaf prova på och laga, glöm inte att ni
måste knåda degen/smeten med händerna! haha!

Lite vackra bilder!:

  

Jag som bakar, och de fördiga "sakerna".


Tjaaz! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0