Outrageous

Tjaaz! ;) Idag är det sista dagen på helgen, vilket är tråkigt :( Imorrn har
jag även en svenska redovisning av Mikael Niemi och hans 2 böcker,
"populärmusik från vittula" och "Mannen som dog som en lax".
Har inte börjat, :O. Igår så cyklade jag till natti och där hemma var vi då
jag, natti, ammie, jossan och Elin Eng Elin x)  Vi satt och drevchattade
på nån cepe hemsida med randoms från hela världen! haha! och
kolalde på doktor mugg x) Idag så firar vi mor och lillasyster för de fyller
år imorrn, så lite släkt är här x) Plus att jag solat idag, har legat ute lite
då och då, såå jävla skönt och varmt ute asså! =D Snart ska vi nog äta
tårta och sånt. Nää... nu ska jag lägga upp lite bilder från våran mysiga
myskväll  vid edvsiken x) haha! ;) De kommer i ett nytt inlägg! Tjaaz! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0