Sell me candy

Tjaa! Idag har jag vart med Anton i stan och käkat på mongolian
steakhouse vid birger jarlsgatan i stan. Det var buffé så vi täclade om
vem som skulle vinna.... :/ Jag som inte hade ätit nån frukost var ju helt
säker på att vinna xP Men jag förlora typ för att han satt och tryckte i sig
massa jävla äckel saker till efterrätt! :( Haha! Men iaf sen så gick vi till
rådmansgatan och tog tunnelbanan till hötorget, där köpte jag presenter
till morsan och lillesyrran som fyller imorrn, blev en piké och några
leksaker  xP Sen resten av dagen har jag pratat i telefon med välrdens
snyggaste x) haha! ;) Nu så ska jag fortsätta hjälpa morsan med
grillningen x) Tjaaz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0