We Ride

Tjaa! ;) Idag har iaf allt flytit på ganska bra, inte massa jobbiga seeega
lektioner eller liknande. Dock så var det ju då Nationella Proven i matte,
som man var jävligt stressad över men nu är jag ganska avslappnad,
jag vet ju dock, vilket som är tråkigt att det inte gick så bra som jag
hoppades, jag gjorde ett grovt misstag, men orkar inte dra upp det här
och låta som en feet blondin! xP (No offence Frida ;) ) Jag gick från
nationella typ 9:15 och min nästa lektion började inte förrän 10:30, då
hade vi svenska, med några riktigt bra redovisningar, fast inte den
bästa, (den kommer på måndag, min asså) ;) Haha frida blev typ helt
förstörd för att hon inte han med att göra sin, x). Vi slutade iaf 11:30 och
sen var det lunch fram till 12:55 och då var det So, följt av 45 min hål, sen
lite Idrott och slut vid 16:35, fick skjuts hem av Danne B på moppen,
hämta lillsyrran och hennes kompis och tog hand om henne till pappa
kom hem vid 19, och nu sitter jag här hemma hos mor min i uppl väsby xP
Menmen, nu har jag dragit upp min väldigt spännande dag! Men jag tackar
iaf Gud/vädergubbarna/sateliterna för att vi fick så fint väder idag!
Tack Tack Tack! x) Tjaaz! ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

host attack vad menar lille adam med "vill inte låta som en fet blondin" xD

haha, förstörd är fan rätt ord ;) :( <3

2009-04-23 @ 20:16:46
URL: http://sleepycat.blogg.se/
Postat av: Adam

okej vi stryker "fet" då! :P<3

2009-04-23 @ 20:23:16
URL: http://willbanjr.blogg.se/
Postat av: Frida

åh, nu känns det bättre adam xP <3

2009-04-23 @ 20:51:57
URL: http://sleepycat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0