Always where i need to be

Tjaa! Nu går helgen mot sitt slut :/ I helgen hare vart den kära valborgshelgen
då =D Har vart en riktigt bra helg! :D Började valborg på torsdag kvällen med
middag hos Linnea, vi käkade "potatis-kjolar" och kött. Riktigt gott! :D Sen åt vi
glass med annat till efterrätt! Efter det så åkte vi till tegelhagen i helenlund för
att kolla hure var där. Sen åkte vi in till stan och mötte upp min
volleybollskompis Mattias som åkte från växjö ;) Sen hände inte så mycket
mer den kvällen för farsan trodde vi skulle dra på fest så vi behövde dra
hem... :/ På fredagen åkte vi in till stan först opch träffade Amanda och käkade
lite glass, sen kom Ammie, Natti och Linnea in och vi tänmkte dra oss bort
mot Djurgården men det sket sig och klockan blev ganska mycket så vi drog
oss hem, och på kvällen var vi med amanda och kollade film. Lördagen
tillbringade vi med Ganska många. Det var jag, Natti, Mattias, Amanda, Jossan,
Bea, Linnea och Simon. Vi var vid järvafältet och ravan (?) och grillade korv,
grillspett och marshmallows! :D Väldigt lyckad grillning faktiskt! Slutade dock
med att jag, Jossan och Mattias var helt svarta i ansiktet... Haha! Sen drog vi
oss vidare till edsbersparken och stog på baksidan av slottet och lyssnade på
musiken innifrån x) hahah! Bilder komemr senare när de för hoppningsvis
läggs upp på Facebook... Nu idag har jag åkt in med Mattias och lämnat av
honom vid centralen. Och sen har jag städat bilen m.m. Nu så äre lugnt och
jag har fått skjuts till mrosan så nu sitter jag här och skriver och lyssnar på
Evanecence! =D De är ju så jävla bra! Älskar hennes rööst! xP Men nu har jag
berättat lite kortfattat, men iaf berättat, om min helg. Imorrn har vi valfri
NO-lektion där vi får arbeta med Matten inför Nationella på tisdag.
Jag tror inte jag ska gå, men vi får se. Tjaaz! ;)

Kommentarer
Postat av: mona

hahaha måste du skriva TJAAAZZ efter alla dina inlägg? rolig blogg haha :)

2009-05-05 @ 16:38:35
URL: http://moonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0