Challenge

Haha har ju inte vart inne så mycket på datorn senaste tiden, men nu
när jag kolalde det jag missat i jossans blogg så såg  jag att hon
skickat ut en utmaning till mig, så jag får väl ta och göra testet då x)
Hon gjorde testet den 8:e menmen ;)

Vem ringde dig senast?: Amanda
Vem kysste dig senast?: ;)
Vem kramade dig senast?: Denise
Vad har du för bh på dig just nu?: Haha,rosa med gröna prickar(?)
Vad har du för kalsonger på dig just nu?: rosa/vita Bjrörn Borg
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån?: "Jag smet in på
äventyrsbadet (A)" Från Mattias
Vad brukar folk få för intryck av dig?: Jag vet inte riktigt, kanske att
jag är lite crazy? Eller nått, jag vettefan xP
Har du någon gång klätt dig horigt?: Jag är alltid horigt klädd ;) 
Har folk kallat dig slampa?: Fan nu väcker ni mina mobbnings
minnen :(
Har du kallat någon för slampa?: Nej, ska jag vara helt ärlig vet jag
inte ens vad slampa är xP
Har du slagit någon riktig hårt?: För många gånger? :O
Använder du parfym?: Så fort jag ska ut, om jag inte någon gång
glömmer xP
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för?:
Typ ansiktet x)
Vilka slags killar/tjejer faller du för?: Inte fan vet jag, det är ju
olika x)
Vad kollar du på först hos en kille/tjej?: Ansiktet? Tänderna är
viktigast x) 
Vill du ut och festa nu?: Nej jag har ont i huvudet sen den äckliga
lukten från Spanska lärarn -.-
Vad är klockan?: 19:27
Vilken färg har din mobil?: Svart ochs Silver, iPhone ;)
Vad ska du göra nu?: Svara klart på frågorna kanske?
Har du svårt att släppa andra dig tätt på livet?: Jag vet inte riktigt,
kanske.
Känner du att du orkar en fråga till?: Fajn
Tänker du när du vaknar?: 5/7 gånger: FYFAN inte skolan igen!
Vågar du gå utan smink?:  Hmmm.... Frågan är nog om jag vågar
med smink x)

Så jossan nu har jag antagit utmaningen och fullföljt min antagan!
Känn på den va! ;) Tjaaz!

Kommentarer
Postat av: Jossan

hahaha, ska inte du utmana nån då?:D:D

2009-05-11 @ 20:17:50
URL: http://themonkeylost.blogg.se/
Postat av: Adam

Nää känns onödigt xP

2009-05-12 @ 22:22:06
URL: http://willbanjr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0