Come Over

Hejhejhejhejhejhejhej!!! höhö.

Fan jag känner mig helt borta, =S. Jag var med Jossan och Lea igår
hemma hos Linnea, vi käka godis och klädde ut oss till EMOs m.m
Haha var riktigt kul! kommer nog lite bilder sen när jag får dom av
Linnea ;)
Fyfan nu vill jag ha en egen kamera!!!! xP Ikväll hoppas jag vi
får det kul, serri, jag vill ha alkohol! x) hahahah!!!

Jag vill ha det som natti!
Citerar (så bra som jag minns): "Jag vill ha lite hög musik, lite snyggt folk
och lite förbjuden frukt!!!"
 Haha, faan asså jag skulel laggt ut den igår men jag hann inte!
Jag behövde springa till bussen! :( xP
Jag ser fram emot tills jag får en snygg ny header av älskade apan! x)

Jaja, nu hade jag tänkt att kolla runt lite efter sångpedagog som jag
hade tänkt att försöka fixa xP Vet du nån bra elelr nått, så säg gärna till ;)
haha Tjaaz! <3


Kommentarer
Postat av: Jossan

haha! logga in på msn då och skicka dem bilder som ska va med i headern;D <333

2009-05-22 @ 19:30:54
URL: http://themonkeylost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0