High on life- when the drugs don't work

Tjaa!! Faan vad dåligt uppdaterat det var här! =O Men det har vart så
jävla mycket roligt som hänt den senaste tiden :) Iaf igår var jag på
grönalund med Anton :) Det var riktigt jävla roligt! VI åkte bl.a. insane!
(Den nya attraktionen på grönan) Den var riktrigt jävla läskig men
ändå otroligt rolig! =D Jag har typ varit med Anton hela helgen nu :)
det var kul, var ett tag sen vi gjorde något innan dess.... Men iaf nu
äre ju bara Fredrik jag måste få träffa, det har vart fullt upp nu i 3
veckor (!) så nu hoppas jag vi kan göra nått i veckan iaf :) Och på
onsdag- torsdag åker jag med klassen på klassresa, det ska också
bli kul! =D Men nu vet jag inte riktigt vad mer jag ska skriva, för ja ska
ändå dra vidare och kolla Wipeout nu... Men nu ska jag verkligen
försöka uppdatera mer... Minst en gång om dagen! ;) Tjaaz! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0