Homecoming

Tjaa! ;) Nu har jag kommit hem från våran klassresa! Fyfan vad kul
vi hade!

Började ju med att vi kom till skolan 8 och åkte iväg mot
Boda Borg, där gick vi runt i de olika banorna, man gick lite med
alla typ, x) Det var riktigt kul där! Lätt ett ställe man ska åka till om
man ska på klassresa! Vi käka lunch där och fortsatte med banorna,
sen åkte vi till Vildcampen eller vad det hette där vi skulel bo.

Där badade vi i vattnet som vartyp 7 grader och "Försökte" basta i den
helt igenrökade bastun =P Sen hade vi middag och lite sånt, sen
hade vi eldning på stranden med alla, sen när de vuxna gick och la
sig fortsatte vi med elden, faan vad kul det var! ;)

Sen gick vi tillbaka till tältet med golv som vi sov i, men där behövde vi
vara tysta så jag, Anton, Denise, Fabian drog tillbaka till stranden och
gjorde en egen eld, sen kom några andra ibland, men det var bara vi
som dygnade och satt vid elden heela natten x) fan det var kul!

Sen käkade vi frukost och åkte hem, nu har jag vart hemma och
badat, det är de ända jag har hunnit med....
Men jag ska nog käka lite lunch snart också tror jag... Tjaaz! ;)

Kommentarer
Postat av: Jossan

sv: tack:D:D:D

2009-05-16 @ 12:29:37
URL: http://themonkeylost.blogg.se/
Postat av: Jossan

sv: tack:D:D:D

2009-05-16 @ 12:29:49
URL: http://themonkeylost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0