Love Game

Tjaa! Jag vill ha en sån där bra system-kamera som Jossan! :P
Så jävla najs ju! :P Fan jag har tänkt på att göra om min blogg
typ helt och hållet, ska göra en ny header, eller kaaaaaaanske
om man har tur kunna fråga Jossan om hon kan göra en (A)
:D:D Skulle iaf vara riiktigt grymt snällt (A) :P Snart äre bal också!
Har vart och köpt kläder och sånt, ska ju som sagt gå med
Amanda :) ska bli kul! Jag har köpt min kostym på HM för att jag
kommer typ bara använda den en gång x) Den är vit i linne, och
den är väl helt ok :) Sen köpte jag en svart skjorta på MQ och ett
par svarta tygskor på dinsko :) Sen håller jag på att sy min slips
på syslöjden i samma tyg som Amanda syr sin fina klänning =D
Vi ska kanske åka med Denise och Anton som ska åka en
veteran bil, riiiktigt jävla coolt! xD Men nu är jag fan sugen på att
göra om min blogg asså :O xP Haha vill ha den mer somrig och
inte så jävla trååkig blå färg x) Jaja, tjaaz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0