Ring The Alarm

Tjaa!! ;) idag har vi tisdag hos mig! Fan idag missade jag att vi hade NO
 imorse. Det var nästan ingen som visste om vi hade eller inte så jag
chansa hellre på att vi inte hade än att vi hade x)

Imorrn ska No arbetet vara inlämnat, även mitt SO arbete. Men mitt So
arbete är typ klart, tycker jag iaf. No arbetet är det bara lite kvar på, en
liten del av det är sånt jag inte fattat. Men vi har en lektion imorrn på oss
med det också.
Imorrn är ju sista dagen denna veckan också! Känns så skönt! =D
Idag hade vi spexxfoto! Haha var så kul!!!! Amanda och jag målade och
klädde ut oss till brännskadade kockar! haha! Var så kul! Plus att de
sminkade andreas och han fick amandas rtöjja och var tjej! hah! :D
Denise var en norsk tös och hade en tröjja med "JEG ELSKER NORGE"
på, haha! Var så kul! de flesta resten av tjejrna i klaassen var Emos!
haha! x)

Plus att jag lämnade in mitt Balpapper idag, så nu får jag iaf gå på balen ;)
Det är najs. Min snygga slips är även klar. det känns skönt!
Fyfan nu vill jag ha en sånn där najs kamera som Jossan min äslkade och
världens bästa apa. Jag vill kunna ta bilder på saker och följa med Lea och
jossan ut och ta bilder och sånt. Skulel vara kul! ;) Mnmen 'n s¨länge får jag
väl nöja mej med mobilkameran -.- :P haha!
Ser fram emot helgen! Har inte nått inbokat men ändå!
Ska bli så skönt med lååånghelg! Lääängtar! =)

Känner att det var lääääänge sen jag la in ett videoklipp från utube!! :O
Därför kommer en riiiktigt bra låt av världens näst bästa sångare.
(efter rihanna) x)


Beyonce - Dangerously in love (LIVE)
Hon har en sånn jäävla grym röst!! Älskar även låten! Tjaaz! ;)

Kommentarer
Postat av: Jossan

haha adam!:D klart du kan hänga med mig och lea och fota ändå!:P vi måste göra det någon dag tycket jag!:D

2009-05-20 @ 18:03:53
URL: http://themonkeylost.blogg.se/
Postat av: Adam

Ja men jag vill ju också ta bilder med en egen kamera och sånt! :P :D <3

2009-05-20 @ 22:56:35
URL: http://willbanjr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0