Sweet Dream

Tjenna! ;) Idag äre tisdag. Fiifan vad länge jag var i skolan idag! :O
jag och amanda räknade det till typ 9 timmar eller vad det var, från
8:15 till 17:25! Jag började dagen med Nationella i Kemi, som
egentligen inte får gå på betygen, men våran lärare är så konstig
så detta går iaf på betyget -.- Det gick faktiskt dåligt :/ Sen hade vi
hål från 9:30 till 12:15 då vi hade idrott (?) eller iaf skulle ha, lärarn
kom typ inte :S Sen vare svenska och matte där jag fick veta mina
nationella resultat, på ett ungefär iaf :) det var bra! :D Blev nöjd!
Sen på Elevens val gick jag till Syslöjden med några andra och
gjorde nääääääästan klart slipsen jag ska ha på mig till balen,
sen åkte jag hem. När jag vart hemma i en kvart ringde mor min
mej och sa at tjag skulle ta mej tillbaka till rotebro, för vi skulle
köpa godis till imorgon. (Klassresan). Nu sitter jag här vid datorn,
och har precis käkat chili con carne x) Imorrn äre ju då klassresa!
Ska bli så jävla roligt!  Tycker dock det är väldigt dåligt av de som
inte ville följa med... Vi ska till Boda Borg iaf, det ligger i oxelösund
lite utanför Nyköping, fan det ska bli riktigt jävla rooligt! =D
Men nu så ska jag dra och titta klart Ugly Betty! :P haha! tjaaz! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0