We made you

Tjaa! ;) Faaan asså jag har inte haft någion tid att sitta och blogga
alls denna helgen! Fyfan vad dåligt av mig! Förvarnar er som inte
orkar läsa att detta troligen blir ett långt inlägg.... x) I fredags då iaf,
så var det ju självast Rix FM festival på gång ute i kungsan! Jag
failade lite dock med  min älskade watta, men det behöver inte
tas upp här. Vi åkte iaf in, jag, ammie, natti, jossan, bea, elin,
linnea och linneas lillesyster anna. Vi började med att käka på
donken och sen gick vi dit, jag tyckte personligen det var riktigt
segt där! :P De bästa var E.M.D och Måns, och de var ju inte
speciellt bra x) haha! Jaja, jag bar Anna på axlarna och på ryggen
ganska mycket så hade ganska ont! haha! Men kul var det iaf att
vara med alla kompisar ;). På lördagen gick jag upp för att sola när
man fick ett sms av anton att komma och bada med han i norrviken,
så jag cyklade dit, men det blåste så mycket så vi sola bara.
Sen drog jag hem och åt middag med min far som jag itne träffat på
flera veckor. Efter det var jag med lea, natti och ammie hos linnea och
kollade på lite ESC och film. HAHA fyfan vad kul det var! Jag och
Ammie lånade linneas mammas cykel och cyklade ner och köpte
godis, rför det första hade jag bara med mej 40 kronor och när vi hade
plockat godiset visade det på våran våg att det kostade 45 kronor -.-
Så vi fick plocka ur tilsl det stog 39,50. Då gick vi och skulle betala,
och så säger hon 41 kronor tack, oh fyfan vad pinsamt det var!!!
Så hon bjöd ioss på 1 krona, sen gick vi skrattande ut ur affärn och
gick till cykeln, hoppade upp och garvade så nästan pissa på oss!
Sen i nerförsbacken låter det förjävligt från cykeln så vi stannar, då
har cykeldäcket hoppat av hjulet!! :S:S Så vi fick leda cykeln hem till
linnea... :( Piiinsam´kväll! Och som att det inte var nog med pinsamt
skämmer marlena ut oss, eller vad hon hette hon som var våat
bidrag till ESC... jävla opera! :S:S:O Jaja, söndagen spenderades
med Fredrik Nik, det var kul! Hade inte träffat honom på länge asså!
Fyfan! Inte så länge till nästa gång hopaps jag! ;) Idag har jag och
Amanda varit och köpt färg ¨på butterick's, vi ska vara brända
kockar/kocksmurfar eller nått sånt x) haha! Så imorrn äre spexxfoto då!
Och så ska jag lämna in mitt balpapper som jag äntligen funnit i mina
jeans fickor! :) haha Nu så har jag berätta om hela helgen, ganska
kortfattat, men ändå lååångt! Imorrn kanske det kommer lite bilder från
hur vi ska se ut på spexx! Tjaaz! ;) 
P.S.
haha Fan! Igår när jag precis skulle publicera fucka sig hela min
sida, så det funkade inte, så jag skickar ut den idag ist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0